کاربر گرامی : شما با موفقیت وارد سایت شده اید.
 
جستجو در بانک اطلاعات صنعت ایمنی و حفاظتی
سمینارها - سمینار فراسو 2 بازگشت به صفحه سمینارها

سمینار شرکت دروازه تجارت فراسو جهت معرفی فعالیت‏های شرکت نمایشگاه فرانکفورت

شرکت دروازه تجارت فراسو به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در ایران، عراق و آذربایجان، به برگزاری سمیناری با موضوع معرفی فعالیت‏های این شرکت و چشم‏انداز پیش رو، اقدام نمود. در این سمینار که در تاریخ 9/8/90 و در هتل پارسیان اوین برگزار گردید، جمعی از مدیران و اعضای اتاق‏های بازرگانی، اتحادیه‏ها، و شرکت‏های خصوصی حضور داشتند.

این سمینار با خوش‏آمدگویی و سخنرانی افتتاحیه آقای مِهبد، مدیر عامل دروازه تجارت فراسو، آغاز شد و با توضیحات میرکو شوبرت، نایب رییس شرکت نمایشگاه‏های فرانکفورت ادامه یافت.

شرکت نمایشگاه‏های فرانکفورت از پیشگامان تجارت برگزاری نمایشگاه‏های تجاری در آلمان است و با 5 شعبه، 128 نمایندگی و 52 شریک فروش بین‏المللی، در 150 کشور ارائه خدمات و در 200 کشور اقدام به فروش می کنند. بیش از 1600 کارمند در شعبات و نمایندگی‏های این شرکت فعالیت می‏کنند. نمایشگاه‏های این شرکت در بیش از 30 نقطه دنیا برگزار می‏شوند.

این شرکت 87 نمایشگاه تجاری در سال 2010 برگزار کرد و میزبان بیش از 68000 غرفه‏دار و 2.400.000 نفر بازدیدکننده بود که رکوردی در فعایت‏های این‏شرکت، علی‏الخصوص پس از بحران اقتصادی سال 2008 محسوب می‏شود. از این تعداد، 51 نمایشگاه تجاری با بیش از 26000 غرفه‏دار و 921000 بازدیدکننده در خارج از آلمان برگزار شده‏اند. در سال 2011 نیز بازخوردها بسیار بهتر از پیش‏بینی‏ها بوده است. تقریباً تمام نمایشگاه‏های این شرکت با رشد چشمگیری مواجه بوده‏اند.

پیش‏بینی می‏شود در سال 2012، نمایشگاه‏های این شرکت در خارج از آلمان میزبان بیش از 1.000.000 بازدیدکننده باشند.

این شرکت با شعار "نمایشگاه فرانکفورت بر علیه کپی" از حقوق معنوی کالای شرکت‏کنندگان و غرفه دارانش حمایت می‏کند.

حضور در ایران

خاورمیانه از دیرباز بازار پررونقی بوده است. در این میان، ایران کشوری در حال رشد و با پتانسیل های بالقوه است و محل بسیار خوبی است برای شرکت‏هایی که علاقمند به مشارکت در این بازار هستند. به همین دلیل شرکت نمایشگاه فرانکفورت همیشه مصمم بوده که در این بازار نقش مثبتی ایفا کند. دروازه تجارت فراسو به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری نمایشگاه فرانکفورت، بدلیل ارتباط نزدیکی با شرکت‏های ایرانی و انجمن‏های صنفی و صنعتی، و نیز بانک اطلاعاتی غنی‏ای که در اختیار دارد، ایفای این نقش را تسهیل خواهد کرد.

در ادامه آقای الکساندر مدیدویچ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‏های فرانکفورت در ترکیه، توضیحاتی در مورد اهمیت نمایشگاه‏ها و حضور این شرکت در ایران ارائه دادند. همچنین به این موضوع اشاره کردند که تجارت موضوعی جهانی است و کسب و کارها باید در سطح جهان حضور داشته باشند. شرکت نمایشگاهی فرانکفورت تلاش دارد با چنین نگرشی به حضور جهانی صنایع و تجارت‏ها کمک کند.

در ادامه، خانم عبدالهی، رییس هیأت مدیره شرکت دروازه تجارت فراسو، توضیحاتی در مورد این شرکت و تجربه مناسب و اطلاعات قوی‏ای که از بازار ایران دارد، ارائه دادند.

شرکت نمایشگاه‏های فرانکفورت بطور تخصصی در زمینه محصولات مصرفی تمام شده و آماده استفاده برای استفاده‏کننده نهایی فعالیت می‏کند. این شرکت  موضوعات نمایشگاه‏های به این شرح است:

-          الکترونیک و امنیت در ساختمان

-          صنعت نساجی و منسوجات

-          دکوراسیون و لوازم منزل

-          نوشت افزار و کاردستی

-          لوازم آرایشی و بهداشتی

-          موسیقی، صدا و تصویر

-          قطعات خودرو و خدمات

-          صنعت فراورده های گوشتی

-          تأسیسات، حمام و انرژی

نمایشگاه اینترسک

خانم جنیفر مالم، از دفتر دوبی نمایشگاه فرانکفورت پس از ارائه توضیحاتی در مورد مبادلات تجاری ایران و دوبی، به معرفی نمایشگاه اینترسک پرداختند.

نمایشگاه اینترسک معتبرترین نمایشگاه در منطقه خاورمیانه در زمینه معرفی محصولات ایمنی، امنیتی و حفاظتی است. در دوره گذشته این نمایشگاه، یعنی سال 2011 بیش از 800 غرفه دار و بیش از 21000 بازدید کننده از کشورهای مختلف حضور به هم رساندند.

در پایان، مدیران شرکت‏های فراسو و نمایشگاه فرانکفرت، پاسخگوی سؤالات شرکت‏کنندگان در همایش بودند.

 
 
مناقصات

 
 
 
 
بخش علمی

 
 
 
 
اخبار